Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2017 14:44 - Devil like a cat;))
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1044 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


         image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - търсим Вещерки на пост.договор..
21.09.2017 14:47
сама, вездеВъска не мое се справи ..
с нарастващата Епидемия от лудост..
ако е нужно,аз ще водя Екипа
аз съм трениран Екзорсист..
без грам шега..
вижте Д-р Морган Скот Пек...
„Хора на лъжата“
с нея работя вече 15г..
цитирай
2. katara - ето, примерчето..върви след мен./довечера ще пиша пак за Вампиризма със сини очи;)))
21.09.2017 16:40
8. vesever - Да де, тъкмо казвах, че светът взе да ...
13:10
Да де, тъкмо казвах, че светът взе да се пълни с енергийни вампири, за което си е нужна защита.
Смятам, че я имаш, но ако ти потрябва, мога да ти дам от моята, супер яка е - без майтап. ;))
цитирай
3. katara - накратко /а,подробно в книжката на Доктора,по-горе
21.09.2017 16:52
това ,което практикува Веселата Самотница тук е..
ама точно..крадене на Енергия/прикрито зад маска, още по-зле..
тези редовни, нагласени,уж спонтанни т.н. сесии, означават точно това..
„играта с очите, невинния поглед, усмивката на една Дева/на 41г!!
която постоянно копнее по Рая, и..онъз работа докрая..
са очевадно показателни..
то, Народа го е казал просто, няма нужда от моите психолог. анализи..
но,вие си знаете, сигурна съм..здравият човек не може дабъде подмамен..
/ наоколо край нея обикалят същите подобни „гладни“ същества
просто, защото „ подобното привлича подобно...“
осн.Принцип на нашата Вселена, написан ..къде, анке?
Закона за Резонанса / Хермес Трисмегист- Кибалион

https://sebepoznanie/psihologiq/duhovnost/hermetizym

www.beinsadouno/статии/.../седемте-херметични-принципа-r26/


цитирай
4. katara - слушай внимателно,кременова...
22.09.2017 00:41
Re: Писнахте ми с тоя мисана и полигор, ...

извинявай, наистина миссана ме обърка..
знаеш, аз ти пишех мн. културно. и
със симпатия..
кременова, аз не съм тук да се пласирам..
да, чета многоо, от малка, и сега и пиша
многооо, като изоглавена..ха ха..
разбрах, Дама си, не съм конкуренция на
никогооо, такава съм просто...
свободна, весела, забавна, щура..
и даа, тук говоря няколко езика едновременно
за Първа не ми говори, не ти отива на
културата и..френския...
за какво творчество говорите, бе хора?
тараланки...римата е като каране на колело
няма да се унизя никога да бъда такава
пУтеса, или плагиатка патка...
Някой те помпи редовно..без никакъв смисъл..
разказваш..битовизми, щуротии, които се
въртят в главата ти..фантазии, миражи,
и малко лексика и дългогодишен опит..
аз и с Веска не се конкурирам..вие луди ли
сте тук всички, Тя е 20г по млада ,и още
40 назад в материала...
Гола вода,която обърна този сайт на
роЗав лексикон като ФБ....
моля те,ти поне се дръж на ниво...
ако имаш нужда от компания
приятна вечер...
цитирай
5. katara - и все пак Земята се върти...а Вездевъскъ се вози без пари...
22.09.2017 09:38
21.09 20:20 - Емоции по случай Празника

автор: vesever категория: Лични дневници
прочетен: 4361 коментари: 4 гласове: -4


Шеметен ден. Обичам енергичните емоции. Шетане, бързане по задачки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076152
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031