Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2008 00:56 - Самота
Автор: fenor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3380 Коментари: 7 Гласове:
0



Една приятелка в блога ме попита, защо не се появявям с коментари и не правя нови постинги. Отговарям че не съм ви забравил и това личи по посещенията и гласуването от време на време.Истината е че бях и още съм ангажиран с тежка и изнурителна физическа работа ,която ме изчерпва и душевно. В такива моменти не ми идва настроение за творчество. Все пак нещичко се появи в един момент, само дето не знам дали няма да ви заразя с декадентско настроение. Оставам коментара за вас.

Самота

Пак самотата ме притиска,

и черни мисли ме горят,

душата ми да литне иска

вериги тежки я държат.

Пусто е в душата ми,

днес там витае самота и мрак.

Мисълта обходни пътища чертае,

вдъхновението ме напуска пак.

А терзай ме жаждата да пиша,

Да споделя болки и тъги.

С рой надежди и мечти аз дишам,

реалността коварно ме души.

......................................................

Ведра утрин жадувам,

                                   а тихо,

и безмилостно,

                           мрака тежи !

 



Тагове:   самота,


Гласувай:
0



1. eraklia - Радвам се, че си тук!
26.06.2008 07:51
Понякога тези неща са много по-силни и истински. Може би провокират нашето по-жадно аз, зная ли.
Няма да ни заразиш, Фенор, с нищо. Мокър от дъжд бои ли се?:)))
Желая ти лека и спорна работа. А ние сме си тук и чакаме:))
цитирай
2. anastasiia - :)
26.06.2008 10:40
Ето, и аз усмихнато те посрещам!:)))
Всеки има право на своите усещания...
След мрака идва слънцето, все пак:)
Поздрави...усмихнати...:)))
цитирай
3. qbylkovcvqt - ♣ Самота ...
27.06.2008 09:57


♣ Самота







Когато се почувстваш сам

усещаш себе си като прашинка,

погълната от космоса

изгубена във мрака…



Когато се огледаш сам

и се виждаш сред пустиня –

ти си песъчинка,

изгаряща във нищото…



Потапяш ли се сам

се разтваряш като

кристалче морска сол

в бездната на океана…



Самотата ти е

или смърт,

или невероятна свобода!



Мислиш,че си мъртъв,

но усещаш болка

и никога не си готов

да я поемеш цялата…



А ако си свободен –

защо е тая свобода,

когато си самотен

и обладан от болката?!...




цитирай
4. fenor - qbylkovcvqt
28.06.2008 00:11
Бих взел за мото последния ти стих. "Защо е тая свобода, когато си обладан от болката?" Самотата е свобода, но примесена с болка. И все пак има я, може би ни е дадена за да оценим хубавото на несвободата на личността вградена в социума. Благодаря ти за чудесния стих-анализ на самотата.:)))
цитирай
5. feniks88 - Окована...
03.12.2008 13:01
Ей така се чувствам...този стих страхоттно ме описва...не се ли познаваме :)
цитирай
6. fenor - Сигурно се познаваме...
03.12.2008 19:55
...мечтателите са си близки! :)
цитирай
7. feniks88 - :)
17.12.2008 11:08
Мечтателите са си близки? Нима си мечтател?
Радвам се най-после намерих сродна душа :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fenor
Категория: Технологии
Прочетен: 455076
Постинги: 45
Коментари: 269
Гласове: 5879
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930